المنتدى تحت التعديل........ مع الاعتزار لكل الاعضاء
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

المنتدى تحت التعديل........ مع الاعتزار لكل الاعضاء

<< FiLmS,SoNgEs,GaMeS,PrOgRaMmEs,MoBiLeS&EvErY ThInG NeW>>

الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخول  

أقفل جهازك فى أقل من 3 ثوانى و من غير أى ضرر للجهاز هنا وبس

كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin
Admin

أقفل جهازك فى أقل من 3 ثوانى و من غير أى ضرر للجهاز هنا وبس Empty
مُساهمةموضوع: أقفل جهازك فى أقل من 3 ثوانى و من غير أى ضرر للجهاز هنا وبس   أقفل جهازك فى أقل من 3 ثوانى و من غير أى ضرر للجهاز هنا وبس Emptyالثلاثاء يونيو 12, 2007 9:40 pm

أقفل جهازك فى أقل من 3 ثوانى و من غير أى ضرر للجهاز هنا وبس Bsm

أقفل جهازك فى أقل من 3 ثوانى و من غير أى ضرر للجهاز هنا وبس 017
يا جماعه انا لاقيت أن أحياناً بنكون مستعجلين وعاوزين نعمل رستارت بسرعه لأى سببٍ ما بنضطر أننا نعمل من الكيسه وده غلط فا انا لاقيت طريقه من غير برامج علشان تعمل رستارت بسرعه أو تقفل الجهاز بسرعه أختصاراً للوقت انا من زمان بستعمل الطريقه دى بقفل بيها الجهاز أو أعمله رستارت هيه طريقه سريعه جداً وبتعمل رستارت فى أقل من 3 ثوانى ومافيهاش أى ضرر على الجهاز لانى بستعملها من زمان والجهاز مشتكاش منها والحمد لله فا انا حبيت أفيدكم بيها لو فى بعضكم مش يعرف الطريقه دى
هيه طريقه سهله جداً جداً جداً معلش طولت عليكم أقفل جهازك فى أقل من 3 ثوانى و من غير أى ضرر للجهاز هنا وبس Harhar10
أقفل جهازك فى أقل من 3 ثوانى و من غير أى ضرر للجهاز هنا وبس 017
[color=darkorange]::::: نبتدى الشرح [color:de5e=darkorange:de5e]:::::
أقفل جهازك فى أقل من 3 ثوانى و من غير أى ضرر للجهاز هنا وبس Bloem_15
[color=red]بــــســـ اللــــــه [color:de5e=red:de5e]ـــــــم

أولاً تدوس على [color=red]Alt+Ctrl[color:de5e=magenta:de5e]+Delete كما فى الصورة القادمة
أقفل جهازك فى أقل من 3 ثوانى و من غير أى ضرر للجهاز هنا وبس 16sc4
بعد ما تعمل الى قولنا عليه فى الصورة السابقه هتظهرلك قائمة [color=red]Windows Task Manager وبعد كده هتلاقى فوق مجموعة قوئم أختار منها [color:de5e=red:de5e]Shut Down
أقفل جهازك فى أقل من 3 ثوانى و من غير أى ضرر للجهاز هنا وبس 25qj1
دى بقى الخيارات الى هتظهرلك بعد ما تدوس على Shut Down
أقفل جهازك فى أقل من 3 ثوانى و من غير أى ضرر للجهاز هنا وبس 31dt1
الصورة الى فاتت فيها خمس أوامر أختار منها الى انت عاوزه إعادة تشغيل تقفل الجهاز أى أمر انت عاوز تعمله وهيتعمل فى أقل من [color=red]3 ثوانى فعلاً وعلى فكره الطريقه دى انا شغال بيها من زمان ومش مضرة بالمرة
أهى القوائم:
[color=blue]1-Stand By
2-Turn Off
3-Restart
4-Log Off Host
[color:de5e=blue:de5e]5[color:de5e=#ff00ff:de5e]-
Switch
أقفل جهازك فى أقل من 3 ثوانى و من غير أى ضرر للجهاز هنا وبس 012
أتمنى أكون قد وفقت فى الشرح
ومستنى ردودكم الحلوة والعضو الى هيرود على الموضوع الورده دى أقفل جهازك فى أقل من 3 ثوانى و من غير أى ضرر للجهاز هنا وبس Bloem_16هديه منى ليه أقفل جهازك فى أقل من 3 ثوانى و من غير أى ضرر للجهاز هنا وبس Clap0000 عشان تعرفوا أنى جدعأقفل جهازك فى أقل من 3 ثوانى و من غير أى ضرر للجهاز هنا وبس Icon30
https://black-eyes2.yoo7.com

أقفل جهازك فى أقل من 3 ثوانى و من غير أى ضرر للجهاز هنا وبس
صفحة 1 من اصل 1